Gangster test boghandel

  1. Sitets identifikation

http://www.academicbooks.dk/search/apachesolr_search/?filters=tid%3A65328%20tid%3A66019

På Headern kan man klart se identifikationen er på sitet. Der er endda to logoer, måske skule de nøjes med et.

header

Score 2

  1. Sektioner/menu

Det ses klart hvilken sektion man er på. Den menupunkt man er på er fremhævet med sort. Menuen er mørkgrå i forvejen, så det kan være svært at se forskel hvis man er farveblind eller har dårlige øjne. Dog er der en nedskæring af en pil så der kan man også se hvilken sektion man er på.

2

Score 2

  1. Undersider

Man kan tydeligt se hvilke undersider der er på siden. I denne E bogandel har jeg valgt menuen bøger og undersiden/emne psykologi.

3

Score 3

  1. Lokal navigation

Man kan tydeligt se hvilke andre emner der er at vælge imellem.

4.png

Score 3

  1. Placerings indikationer

Ved at se på hovedmenuen kan jeg se hvor hvilken sektion jeg har valgt, og i venstre menu kan jeg se hvilket emne jeg har valgt. Men det ville være ønskeligt at det var tydeligere.

5.png

Score 2

  1. Search

I headeren er der et stor søgefelt. Se i spørgsmål 1.

Score 3

Total score 15

